Ma ei teagi, mis nüüd saab😎

Mitte, et ma varem oleks osanud tulevikku ennustada, aga mingi teatav visioon oli mul siiski olemas. Järgmise nädala blogipostituse osas on veel lootust, et suudan mõned read kirja panna, aga 2. augusti koha peale võib küll mõningane auk jääda.
Meil on tekkinud siin teatav harjumus iga paari nädala tagant päikesetõusu vaadelda, ja järgmisel nädalal me sellega teatavas mõttes tegeleme, kuigi hetkel, kui päike järgmine pühapäev tõuseb, oleme me Edinburghi lennujaamas, kohvrid võiks olla selleks hetkeks ära antud.
Lennuk tõuseb õhku 6.30 ja Eesti aja järgi 11.40 maandume Tallinnas.
Eestis olen 5. augustini ja mul on ka juba korralik nimekiri, mida kõike teha ja süüa tahaks. 😂
Nimekirjas on 20 asja/tegevust, aga tegemist on mittetäieliku nimekirjaga.

1. Kohtuda nendega, kes mind ootavad.
  2. Jagada lugusid.
  3. Kallistada kalleid.
  4. Vedeleda rohul ja vahtida pilvi.
  5. Külastada vabaõhuüritust või mõnda kontserti.
  6. Nautida mere ääres päikeseloojangut.
  7. Sõita esimest korda elus Elroni rongiga.
  8. Istuda õhtupäikeses Piusa liivadel.
  9. Ennast merevette kasta (järvevette võib-olla ka).
  10. Naerda, pisarateni, korduvalt.
  11. Saunas käia.
  12. Süüa kirssidest (mitte murelid) isu täis.
  13. Süüa mustikaid ja metsmaasikaid (peost).
  14. Teha parima sõbrantsiga mõned kokteilid.
  15. Süüa Sämmi grillis sealset lõhet.
  16. Süüa tädi Lea marineeritud kurke suitsuvorstiga mustal leival.
  17. Süüa kodust kartulisalatit.
  18. Süüa värsket kartulit ise korjatud kukeseente kastmega.
  19. Süüa koduseid vahvleid.
  20. Süüa pehmet masinajäätist.

Jah, mõningaid asju saan siin endale ise ka teha, näiteks värsket kartulit kukeseenekastmega, aga limiteeritud transpordivõimaluste tõttu pole veel juhust olnud. Seevastu nt hapusid kirsse kui selliseid siin mina pole müügil näinud. Mõtlen praegu, et kas 5kg kastist piisab mulle (turult saab paberredeliga kiiresti korjatud) või jääb väheks. 😂
Mere ääres saan ma siin nautida päikesetõusu, aga loojub ta mägede taha. Küllap ma jõuan sinna poole saart ka, kus ta Atlandi ookeani kukub, aga vahelduseks vaatame Läänemerd.
🌊Merevette ma kastsin ennast eile ise ka. Kolm korda. Oli karastav, ja kindlasti mitte üle 16 kraadi. Väljas oli küll soe, telo näitas 22 kraadi, aga päikese käes tundus soojem.
Ujumiseks ilmselt seda päris nimetada ei saa, kuigi 10 tõmmet ujusin iga kord küll enne, kui põlve vastu liiva ära kraapisin jälle. Käisime eile nimelt taas mere ääres, võtsime päikesevanne ja mina käisin vees ka. Kutt ehitas liivast tunneleid.
💨Mingi hetk tuul pööras ja kus siis hakkas liiva lennutama. Kolm korda vahetasime asukohta, aga ikkagi saime seda peenikest liiva nahal tunda. See on päris valus, kui see suure tuulehooga tuleb, imepisikesed terad, nagu teravad nõelad nahal.

Aberdeeni liivaluited ja rand.

Koju jõudes oli siis aimata ka, et saime veidi päikest kah. Triibud on mõlemad peal, aga ei midagi hullu. Vaharit peale ja tõmbab kenasti tagasi.
Olen avastanud, et mulle meeldib rannas raamatut lugeda. IFFi raamatu lugesin läbi, ja Marek Sadama “Tulbid ja bonsai” on samuti rannas loetud. Ega seal rannas muud teha pole ka, sest moblalevi on suht kehva. Vaevu üks nõrk pulgake.

Kutt kärutas mulle jätsi välja.

Eestisse tulekust rääkides, siis olen püüdnud logistika tekitada nii, et võimalikult vähe oleks sõitmist
ja sinna sõitmise sisse mahuks võimalikult palju kohtumisi. Arvestades, et plaani on võetud lisaks Tallinnale märkimisväärne osa Järvamaast, aga ka Viljandi, Pärnu, Raplamaa, Tartu, Võru-ja Setomaa, siis läheb põnevaks. Ahjaa, Mohni on ka kavas jõuda. 😁Lisaks enda logistikale on ju ka vaja Kuti logistika välja mõelda.

Raamatuesitlustest on praegu kindlalt paigas kolm. Läbirääkimised käivad ka Paide ja Tartuga, aga kuupäevad-kohad-kellaajad selguvad hiljemalt algava töönädala lõpuks.
28.07. kell 20 Müüsleris Saare seltsi hobusetallis
31.07. kell 6 hommikul Vargamäel
31.07. kell 16 Tallinnas, Kalamajas, A.Krautmani terviseakadeemias.

Kõik sündmused on tasuta, ja kõigil, kel raamat juba olemas, saavad soovi korral sinna pühenduse ja autogrammi. Kel raamatut pole, siis oleme ca 150 hoidnud just nende esitluste tarvis, seega võtke kaasa sularaha. Raamatu hind on 12 eurot, kui ostad 5 raamatut korraga, on tükihind 10 eurot.

📚Sel nädalal panin veel siin 2 raamatut posti. Üks läheb Šoti kirjanike ühenduse presidendile, teine NESLIBi loojale ja tegevjuhile. Lisaks kirjutasin ja salvestasin videosse luuletuse, mille kirjutasin kohalikule heategevusorganisatsioonile MISS, kes toetab katkenud rasedusega peresid. Septembrisse sai kirja veel esinemist/koolitust, seega tagasi tulles tuleb hakata neid ette valmistama. 👌

Uue töönädala plaan on igal juhul enam-vähem paigas. Eks väikseid asju tuleb juurde, aga üldiselt näib kõik klappivat. Tulge siis jutuõhtutele! Elu on ju näidanud, et isegi lennukid ei sõida alati. 😇